Search Results

Search results 1-20 of 81.

  • User Avatar

    Online PvP oyunu yapma

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Beyler şimdi adam yüklenmişsinizde siz ne kullandınız ne kadar araştırma yaptınız ve bu adamı ne kadar tanıyorsunuzda yorum yapıyorsunuz . Adama yüklenmenizin amacı nr hatası varsa yazar geçersin ağzı olan konuşuyor felan hoş değil konuyu dağıtıyorsunuz ben yorumumu yaptım fikrimi koydum çekildim sizede tavsiye ediyorum.

  • User Avatar

    Online PvP oyunu yapma

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Neden uygun olmasın ki ? Oyun motoru piyasadaki ilk 3 te . Detaylı bilgi bilmiyorum ama benim kendi noline oyun denemelerimde bir problem çıkmadı sanırım uygundur .

  • User Avatar

    Evet süper yakalamışsınız abi eskisinde daha kötü yazıyordu ayak üstü lolun sayfasından aldım foto atabilmek için denemelik o şuan seneryolar bitti test ediyorum bir sakatlık çıkmasın diye bayramdan sonra yayımlarım sanırım.

  • User Avatar

    Ben burada da sormak istiyorum ayrımcılık olmasın . Adımız çıktı iyice ama birinin bunları sorması lazım. Kendini geliştirmek isteyen herkesi demişsiniz ama ekipte kim var ve hangi dallarda var yazmamışsınız ben amatorum diyelim beni kim geliştirecek . Lütfen grup konularını az daha detaylı açalım Allah aşkına. Ek olarak ta şuana kadar hiç faliyetiniz var mı ? Oyun yaptınız mükemmel oldu nerde yayınlayacaksınız ? Android ise Google Play PC ise Steam İOS ise İOSDeveloper hesabınnız var mı? bunlar…

  • User Avatar

    Emperer Kingdom

    CGPolenerom - - Üyelerin Yaptığı Oyunlar

    Post

    Oyuna hikaye yazmayı planlamıyorum zaten karakterlere'de basit bir şeyler yazicam dediğin gibi abartmaya gerek yok.

  • User Avatar

    Henuz yayında değil bu akşam yayınlamayı planlıyorum Allah nasip ederse. Karakterlere hikayeler yazılacak sonra Google Paly'e

  • User Avatar

    Emperer Kingdom

    CGPolenerom - - Üyelerin Yaptığı Oyunlar

    Post

    Evet hızla proje yapmaya devam ediyoruz. Çok yakında 1-2 Projemiz daha gelicek bu projede son 1- 2 İş kaldı en geç 2 gün içinde Google Play'de yerini alacak fakat ben şimdiden CoderBing'te yayınlamak istedim. QlrZN3.png YlXWoA.png aDOM77.png kgNL5y.png poZ8OJ.png RV79jZ.png WZM9jP.png d2yk7r.png 5k5MGl.png Projenin Ayarlar menusu ve Karakter hikayeleri eksik şuan sadece bunlar dediğim gibi 1-2 güne bitirebilirim belki dahada erken. İlk güncellemede ise Online Mod eklenecek. Evet Proje 5 Aşşağı 5…

  • User Avatar

    Unity Network(Sistem Bitti)

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Denemeler tamam zaten müşteriye kendi PC nizi Sunucumu yapın diyeyim . Çözümü benim bulmam lazım bende Azure la yapacaktım olmuyor malesef . Diğer netwrok sistemleri Azurede çalışıyor fakat unityin ki çalışmıyor çok sinir oldum ve hala bir alternatif bulamadım

  • User Avatar

    Unity Network(Sistem Bitti)

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Haydaaaa . Ben cloud için nedne azure alayım çok saçma peki ben kendi Server.exe mi nereye upload edebilirim. Dahada açayım ben serveri denicem çalışıyormu diye benim müşteri server satın alacak be oyununu yayınlicak ben denemelik arıyorum

  • User Avatar

    Unity Network(Sistem Bitti)

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Abi server problem değil bede windows Azure var zaten . Unityde kodlamış olduğum serveri Azure atıp cliente Azure portu ve ip si yazdığımda bağlantı sağlanmıyor.

  • User Avatar

    Unity Network(Sistem Bitti)

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Bir araba oyununu unity'in kendi Netwrok sistemiyle kodladım. Bu serveri atabileceğim bir yer bilen var mı acaba . Ben azure denedim azureden olmadı bununla ilgili bir bilginiz varmı birde . Teşekkürler.

  • User Avatar

    Yok abi ben soru sorup cevap beklemiyorum çözene kadar uğraşıyorum o ara konu açıyom hangisi daha hızlı gelirse

  • User Avatar

    Hallettim abi teşekkürler :D.

  • User Avatar

    Ya hocam Server ve Clienti ben ayrı ayrı yaptım ben Serverden Sadece cliente mesaj yollarken Source Code (5 lines) Dİye bir kod kullanıyorum ama çalışmıyor çok sinir oldum ya. Varmıdır bir fikriniz acaba

  • User Avatar

    Weapon System assetstore.unity3d.com/en/#!/content/7676 bc.vc/sa7ML3 ---------------------------------------------------------------------- Ultimate Physics Crate Pack assetstore.unity3d.com/en/#!/content/200 bc.vc/TgDJp4 ----------------------------------------------------------------------- Ultimate FPS assetstore.unity3d.com/en/#!/content/2943 bc.vc/N5cf9u ----------------------------------------------------------------------- Tower Defense Toolkit (TDTK) assetstore.unity3d.com/en/#!/content/…

  • User Avatar

    Emperer Kingdom(Satılık Proje)

    CGPolenerom - - Unity 3D

    Post

    Abi dedim ya eksikler var ya onları müşteri çıktıntan sonra tamamlicam UI de bulunca yapılacak talipsen özelden apk atabilirim eksik haliyle.

  • User Avatar

    ClockClick

    CGPolenerom - - Üyelerin Yaptığı Oyunlar

    Post

    Evet, ben ve ekibim ile yapmış olduğumuz eğlenceli ve zorlayıcı bir oyun olan ClockClick desteklerinizi bekliyor. Google Play 7bWVoa.png Po2Y57.png L48Ypb.png rVXmg1.png

  • User Avatar

    İşte şuan sesli ders çekmekten vazgeçtim bütün dersler görselli pdf olacak

  • User Avatar

    - Derdim itibar olsa şuana kadar yapardım zaten Videoaların amacı tamamen başka - İkinci olarak nette izlediğiniz birçok video serisinde anlatan adam daha ne anlattığını bilmiyor dikkatinizi çekmiştir umarım - Bir arkadaşımın ricası üzerine dersleri çekiyorum ona vericem o yayınlayacak bende burda yayınlayacam