Bir Başka Scene(Harita)den diğer Scene e geçiş

      Bir Başka Scene(Harita)den diğer Scene e geçiş

      Paylaşıldımı bilmiyorum daha önce görmedim bir arkadaş sormuş konu açıyım edim bende^^
      Öncelikle Karakter olarak kullanıcğaınız objeye "Player" TAG ını eklemeniz lazım. Sonra geçit oalrak kullanıcağınız bir küp slindir artık keyfinize kalmış bir obje oluşturun kodu tutup ona atın Inspector kısmından Collider ayarlarına gelin ve Trigger seçeneğini seçin tamamdır ^^
      Ufak not: INspector kısmında obje isminin hemen altında Tag kısmı var ordan ayarlayın.
      Eğer Player tagi eklemeyip daaha basit bir kod yazarsak düşman yada benzeri bi obje girdiğinde istenmeyen harita atlamaları yaşanabilir XD.

      Ufak not 2: harita yapıp Save Scene dediniz ondan sonra "Sol yukarda "File"" kısmına gelin programda orada "Build settings" var ona tıklayın açılan pencerede
      "Scene in Build" kısmı var oraya haritanızı sürükleyip bırakın.

      Source Code

      1. function OnTriggerEnter (other:Collider)
      2. {
      3. if(other.CompareTag("Player"))
      4. {
      5. Application.LoadLevel("HARITANINISMI");
      6. }
      7. }