Silahtan çıkan Lazer scripti

      Silahtan çıkan Lazer scripti



      1 - Boş bir GameObject oluşturun ve bu hiyerarşi içinde silah nesnenin bir çocuk yapmak. Ne istersen onu söyle. (Gibi bir şey, "lazer").
      >> Bileşen Hattı İşleyicisisimgesini Etkileri: - 2 "lazer" ile GameObject seçilmiş, gidin.
      3 - Bu gibi bir Perlin Gürültü doku alın:








      4 - a Self-Ilumination/Diffuse Shader sahip yeni bir malzeme oluşturun ve malzemenin taban doku ve aydınlatma olarak gürültü doku atayabilir.
      5 - (isterseniz veya kırmızı) yeşil malzeme rengini değiştirin.
      6 - (Bu örnekte, ben "0,0005" kullanıyorum, çok düşük bir şey için başlangıç ​​genişliği koyarak tavsiye) hattı Oluşturucuya bu malzeme atama ve ayarlarını yapın.


      (LaserBeam.js)[/i]

      [i]

      PHP Source Code

      1. #pragma strict
      2. var LaserOrigin: Transform; // Put the laser (line renderer) object here.
      3. var LaserTarget: Transform; //The point light object.
      4. function Update () {
      5. var ray = new Ray(LaserOrigin.transform.position, LaserOrigin.transform.forward); //Casts a new ray
      6. var hit: RaycastHit;
      7. if(Physics.Raycast(ray, hit, Mathf.Infinity))
      8. {
      9. LaserTarget.transform.position = hit.point; //Positions the light at the same point the laser hits something.
      10. }
      11. }

      Post was edited 1 time, last by “Zantara” ().