Hem Tagları Hemde GameObject.name Seçmek ?

      Hem Tagları Hemde GameObject.name Seçmek ?

      Şimdi Ben Bir GameObject Find Yapmak İstiyorum ama bunu örneğin if olsaydı bu şekilde yapmak istiyorum if(object.name == "blah" && object.tag == "Test")
      Edit :demeye çalıştığım Find ile Tag'I ve Name i belirtiğim gibi olan objeyi seçmek istiyorum Örnek verirsek oyunda Sword Diye bir obje var ama adamda adını sword yaptı iste bende bu yüzden tag'ı Player olan gameObjectlerin içinde arama yapmak istiyorum nasıl olur acaba
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık

      Post was edited 2 times, last by “trakea” ().

      bide biraz konu dışı kalıcak ama RPC yi Sadece Belli bir NetworkPlayer'a Nasıl Göndeririz
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      Tam anlayamadim ama sanirim bahsettigin sey bu kod.

      Source Code

      1. var Player:GameObject
      2. var Sword:GameObject;
      3. function Start(){
      4. Player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player");
      5. }
      6. function GetItem(){
      7. for(var x:int;x< Player.transform.childCount;x++){
      8. if(Player.transform.GetChild(x).name == "Sword" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Sword"){
      9. Sword = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      10. }}}


      2.Spawnladigin obje belli ise o objenin GetComponent<NetworkView>().owner ile yollamayi dene yani emin degilim ama oluyordu sanirim:
      GetComponent<NetworkView>().RPC("Test",GetComponent<NetworkView>().owner,"blahblah"); gibi.

      Shevy wrote:

      Tam anlayamadim ama sanirim bahsettigin sey bu kod.

      Source Code

      1. var Player:GameObject
      2. var Sword:GameObject;
      3. function Start(){
      4. Player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player");
      5. }
      6. function GetItem(){
      7. for(var x:int;x< Player.transform.childCount;x++){
      8. if(Player.transform.GetChild(x).name == "Sword" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Sword"){
      9. Sword = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      10. }}}


      2.Spawnladigin obje belli ise o objenin GetComponent<NetworkView>().owner ile yollamayi dene yani emin degilim ama oluyordu sanirim:
      GetComponent<NetworkView>().RPC("Test",GetComponent<NetworkView>().owner,"blahblah"); gibi.

      Anlatmaya Çalıstığım Bi Find İslemi yapacağım işlemin sonunda seçeceğim objenin adı Blah Tag'I ise Player Olacak.

      Ben C# kullanıyorum ama çevimeye çalıstımda kodu "for"'un C# da karşılığı ne.
      Bide benim sistemimde bütün her şey Server'a Ait Client Sadece olayları kullanıcıya gösteriyor ve basılan tuşları server a iletiyor başka bir isi yok sanırım Direkt NetworkPlayer'a Göndermenin bir yolu yok
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık

      Source Code

      1. GameObject Player;
      2. GameObject Sword;
      3. void Start(){
      4. Player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player");
      5. }
      6. void GetItem(){
      7. for(int x = 0;x< Player.transform.childCount;x++){
      8. if(Player.transform.GetChild(x).name == "Sword" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Sword"){
      9. Sword = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      10. }}}
      boyle dene

      Onu bilmiyorum dostum valla.
      Normalde Serverda
      void 123(NetwokrPlayer player)
      RPCMode.Others("Test", player, "veri") şeklinde gönderirdim ve sadece belirli clinette çalışmasını sağlardım ama veri kalabalığı yapmak istemiyorum
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık

      Shevy wrote:

      Source Code

      1. GameObject Player;
      2. GameObject Sword;
      3. void Start(){
      4. Player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player");
      5. }
      6. void GetItem(){
      7. for(int x = 0;x< Player.transform.childCount;x++){
      8. if(Player.transform.GetChild(x).name == "Sword" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Sword"){
      9. Sword = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      10. }}}
      boyle dene

      Onu bilmiyorum dostum valla.

      Bakıyorum Hemen
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      GetItem Özel bir void değil değilmi
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      private degil eger baska scriptten cagiriyorsan public yap ozelden kastin Update Start gibi ise özel benim tarafimdan:

      Source Code

      1. public void GetItem(){
      2. for(int x = 0;x< Player.transform.childCount;x++){
      3. if(Player.transform.GetChild(x).name == "Sword" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Sword"){
      4. Sword = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      5. }}}


      Tanimlarida oyle yap gor diye:

      Source Code

      1. public GameObject Player;
      2. public GameObject Sword;

      Source Code

      1. if(Input.GetKeyDown("h"))
      2. {
      3. Player = GameObject.FindGameObjectWithTag("Player");
      4. for(int x = 0;x< Player.transform.childCount;x++)
      5. {
      6. if(Player.transform.GetChild(x).name == "TestPlayer" && Player.transform.GetChild(x).tag == "Player")
      7. {
      8. Player2 = Player.transform.GetChild(x).gameObject;
      9. }
      10. }
      11. }

      Ya Ben Yanlısş Bir şey Yaptım ,yada sorunumu tam açıklayamadım ?
      Player belirliyor normal olarak ama hala Player2De sorun var koda baktığımdada bu başka birşey için sanırım
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      Player Objectini seçiyor çünkü tag player ama Player2 de onları ayırmıyor ve Başka PLayer Taglı Objeliri eğer bununki Player Değilse onu seçiyor ben GameObject[] Player için de tag Player olanları toplayıp Player2 de adı "TestPlayer" olan seçilir diye düsünüyorum ama nasıl yapacağım hakkında bir fikrim yok
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık

      Source Code

      1. if(Input.GetKeyDown("h"))
      2. {
      3. Player = GameObject.FindGameObjectsWithTag("Player");
      4. for(int x = 0;x< Player.Length;x++)
      5. {
      6. if(Player[x].name == "TestPlayer")
      7. Player2 = Player[x];
      8. }
      9. }

      Çok Teşekkürler Çalıstı :)
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      Anlatirken icinden sececek dedigin zaman aklim Player objesi var onlarin children olmus objelerine gidiyor direk player tagli objeleri arrayin icinden nasil bulurum desen daha basit olacak sevindim calistigina :)

      Spordan sonra algilamam cok dusuyor ondan .D

      Post was edited 1 time, last by “Shevy” ().

      Konuyu yine açıyorum ama owner olayını şu şekilde halletim

      Source Code

      1. public Hashtable players = new Hashtable();
      2. public void spawnPlayer(NetworkPlayer player) {
      3. GameObject go = Network.Instantiate(ply, Vector3.up*5, Quaternion.identity, 0) as GameObject;
      4. go.GetComponent<PlayerDogrulama>().player = player;
      5. Debug.Log ("Player "+player+"="+go.GetComponent<PlayerDogrulama>().player);
      6. players[player] = go;// <---- Bu Şekilde
      7. }

      ancak bu hatayı aldım
      • Can't send RPC function because the target is not connected to the server.
      UnityEngine.NetworkView:RPC(String, NetworkPlayer, Object[])
      PlayerObjectSystem:Update() (at Assets/Script/PlayerObjectSystem.cs:115)

      code

      if(Input.GetKeyDown("2"))
      {

      GetComponent<NetworkView>().RPC("Test",GetComponent<NetworkView>().owner, veri);
      115.satır
      }

      aradım fazla bir şey bulamadım ?
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık
      Tamam sorun yok hallettim :)

      Source Code

      1. if(Input.GetKeyDown("2"))
      2. {
      3. GetComponent<NetworkView>().RPC("Test",GetComponent<PlayerDogrulama>().player, veri);
      4. }
      Show Spoiler
      Aşağı İn
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      |
      Yukarı Çık